• ubytování v soukromí
  • od 2 800 Kč objekt/víkend
    bez stravy
Sdílej:
Vítejte na Meadow Ranch! Ranč se nachází v krásné krajině Vizovických vrchů v přírodním parku Želechovické paseky. Areál se rozprostírá na ploše cca 14 hektarů luk a lesů zhruba 6 km východně od Zlína a 3 km od centra obce Želechovice nad Dřevnicí. Nabízíme několik variant ubytování ve westernovém stylu s možností využití spousty aktivit a zábavy v přírodě. A pokud plánujete firemní akci, oslavu narozenin nebo jen setkaní s vašimi přáteli, využijte např. našeho stylového Saloonu. Zde nabízíme: Srub „U Ježka“ Celodřevěná chata postavená ve stylu srubu o celkové kapacitě 5 osob, která se nachází na západním svahu zhruba 100 m nad hlavní budovou. Tato plně vybavená chata odpovídá pžadavkům moderního bydlení. Ubytování na chatě Chata k pronájmu poskytuje možnost ubytování pro 2 až 5 osob ve 2 ložnicích. Ložnice a pokoje: Vybavení v patře:1.ložnice s manželskou postelí 1.ložnice s manželskou poslelí a patrovým lůžkem (lůžkoviny v ceně)Sociální zařízení: koupelna se sprchovým koutem ve vaně, WC. Vytápění: Podlahové topní v přízemí, zentrální topení v patře, krbová kamna. Doprava, parkování: Popis cesty:Na semaforu hlavní křižovatky v Želechovicích nad Dřevnicí (Osvobození /Podřevnická)směr Provodov (Podřevnická)150 m / 150 m* vlevo směr Provodov (Výpusta)1250 m / 1400 m* vpravo (Paseky) Poznámka: Tříděný odpad / popelnice vpravo 450 m / 1950 m* vpravo (Paseky) Poznámka: za mostkem 550 m / 2500 m* v pravo (Paseky) Poznámka: odbočka za poslednim domečkem č. p. 628 Souřadnice: 49°11`54.976"N, 17°43`49.580"E 200m / 2700 m* vlevo Poznámka: Silniční značka s dodatkem Meadow Ranch 200m / 2900 m* rovně Poznámka: vjezd na pozemek Meadow Ranch 200 m / 3100 m* rovně Poznámka: vpravo odbočka k chatě U Ježka 100m / 3200 m* vjezdová brána Meadow Ranch. Stravování Vlastní. Vybavení chaty Vybavení v přízemí:- obývací prostor s rohovou sedačkou, včetně krbových kamen, radia, SAT/TV, DVD - plně vybavená vestavěná kuchyně - el. sporák s keramickou deskou a troubou, mikrovlnná trouba, varná konvice, toustovač, lednice, mraznička, myčka, nádobí atd. pračka, sušička... Ostatní vybavení:- podlahové topení - Wifi zdarma - venkovní posezení - volné prostranství - ohniště a přenosný gril - parkoviště u objektu Blízká lyžařská střediska: Svah Zlín.

Vybavení pokojů a aktivity

• agroturistika, koně

Dotaz na ubytování

Kontakt na ubytování

Pokud chcete stále vidět vždy přímé kontakty na majitele/provozovatele ubytování, vyplňte prosím Váš email. Jinak položte/zašlete dotaz prostřednictvím formuláře. Váš dotaz bude doručen ihned majiteli/provozovateli ubytování.