Chata KRAJINKA | Kamsi.cz

• od 1 400 Kč objekt/noc
    bez stravy
Sdílej:
Chata Krajinka www.chatakrajinka.cz se nachází v obci Vysoká, nedaleko horského masívu Králického Sněžníku. Je vzdálená 8 km od města Hanušovice a 15 km od města Králiky. Pokud k nám pojedete od Hanušovic (směr Králíky), v obci Vlaské pak uvidíte po levé straně odbočku (do prava) směr Vysoká - 4km. Pokud by jste k nám jeli od města Králíky, odbočte pak v obci Vlaské vlevo. Od odbočky se po 4 km dostanete do obce Vysoká, kde se hned v pravé části nachází parkoviště a křižovatka. Vydejte se pak směrem doleva nahoru. Zhruba po 100 metrech za chatou s bílo - černým štítem se dejte opět doleva. Vedle této chaty je naše chata - ke které se zezadu dostanetena soukromé parkoviště. Ubytování na chatě Chata k pronájmu poskytuje možnost ubytování pro 8 osob ve 3 ložnicích. Ložnice a pokoje: V chatě jsou 3 pokoje. 1 pokoj se 4 lůžky, 1 samostatný a 1 průchozí, oba po 2 lůžkách. 2 společenské místnosti (jedna s otevřeným krbem druhá s krbovými kamny), 2 koupelny, 3 toalety, kuchyň vybavená el. troubou s varnou deskou a MW, finská sauna (vytápěná dřevem), bazén (rozměry 8 x 3,5m, hloubka 1,5 m, teplota vody cca 20 - 22 C), TV, DVD, rádio, satelit, zahradní malý letní grill, parkoviště, ohniště, pískoviště, houpačky (pro děti i dospělé). V létní sezóně možnost zapůjčení stolního tenisu. Sociální zařízení: v objektu jsou dvě koupelny (jedna s vanou a druhá se sprchovým koutem) a tři toalety (dvě součástí koupelny, jedna pak samostatná). Vytápění: Objekt je vytápěn krbovými kamny. K dispozici jsou i elektrická tělesa v pokojích pro přitopení. Doprava, parkování: V místě objektu je soukromé parkoviště. Stravování Stravování vlastní. K dispozici je plně funkční kuchyň. Vybavení chaty Dále je v objektu kuchyň vybavená el. troubou s varnou deskou a MW, sauna, bazén, TV, DVD, rádio, satelit, letní grill, parkoviště, ohniště, pískoviště. V létní sezóně možnost zapůjčení stolního tenisu. Výlety, atrakce, zábava Staroměstsko je oblastí se zdravým horským vzduchem, čirými vodami, nádhernými a hlubokými lesními porosty, nedozírnými loukami a pastvinami s dosud nenarušenou ekologickou rovnováhou. Jsou zde velké možnosti turistiky, lyžování, běžkování, cyklistiky, plavání, tenisu apod. Více na www.chatakrajinka.cz/vo... apod. Blízká lyžařská střediska: Malá Morava - Vysoká, Hynčice - Kraličák, Stříbrnice - Návrší, Dolní Morava - Sněžník, SKITECH Kunčice, Dolní Morava

Vybavení pokojů a aktivity

Dotaz na ubytování

Kontakt na ubytování

Pokud chcete stále vidět vždy přímé kontakty na majitele/provozovatele ubytování, vyplňte prosím Váš email. Jinak položte/zašlete dotaz prostřednictvím formuláře. Váš dotaz bude doručen ihned majiteli/provozovateli ubytování.